Friday, March 27, 2009

AIR PAIP KOTOR

Bengang betullah aku semalam.Macam-macam hal terjadi kat aku. ENtahlah.Mungkin semalam unlucky day untuk aku. Balik umah petang semalam nak basuh baju dan pinggan mangkuk. Tengok -tengok air paip kotor.Memang air tanahlah...dengan baunya..........warnanya.............eeeeeeeeee.geramnya aku. Macam mana ni? Air kat tangki dah tinggal sikit. Nak mandi lagi. Takpelah.Aku makan dululah kuih lopes ngan kue teow yang aku beli kat depan rumah aku sambil layan spa Q.Episod terakhir ye semaalm.Aku jarang tengok cerita ni.Kalau sempat aku tengok ... kalau tak takpe....Pukul 8 baru air paip kat umah aku berwarna seperti kebiasaannya. Yahoo...leh mandi.Bau pun dah macam .............leh basuh pinggan , basuh baju...dan basuh segala-galanya lah.........

2 comments:

  1. Rasanya ini paip yang dah lama tak buka lama , ada ke air yang kotor mcm ni kat Malaysia,

    ReplyDelete
  2. ada..... 3 ptang berturut macam ni.Kena bukak je air ni dalam sejam.Lepas tu baru elok. Ada kontraktor tengah ganti papip baru

    ReplyDelete