Tuesday, March 31, 2009

PANAS-PANAS........








Kalau panas.kita perlukan kipas. Aircond boleh jugak...tapi kalau dah berjalan leh ke nak bawak? kipas angin pun kita takleh bawak. Bawaklah kipas tangan. Aku sekarang tengah gila kumpul kipas tangan.Tak pernah guna pun.Saja........gatal je nak beli kalau jumpa. Laki aku pun tak leh cakap apa dah. Bini dia ni pelik cikit kot. kakaka. Pelik ke aku. Aku ni jenis suka mengumpul. Aku dah kumpul setem, fridge magnet, key chain, minyak wangi, sekarang lak kipas tangan. Sekarang aku hanya ada 7 kipas tangan. Takpe nanti-nanti tambah lagi. Masa banyak lagi. Ni gambar kipas tangan yang aku ada. Sikit je. Tapi bagi aku cantiklah...

2 comments:

  1. kacak li jak kipas² ya aie kak lea. satu hobi yg best jak tok

    :)

    ReplyDelete
  2. ya kah zie. kamek suka jak meli. makei nang sik pernah

    ReplyDelete